2014. augusztus 7., csütörtök

Republic: Harmadik háború

Hallgasd meg a Republic: Harmadik háború című dalát.

Engedj be mindent az ablakon
Nyisd ki az ajtót, hogy jöjjenek
Bocsánat élek
Bocsánat, hogy félek
Aki angolul beszél
Az sokkal többet ér
Én csak egy bennszülött vagyok
És nem tudom, hogy most mi van
Kavicsot hoztak és elviszik a kincset
Aki angolul beszél
Az sokkal többet ér
Lassan véget ér a Harmadik Háború
Hallgasd a legjobb dalokat
A Földnek legjobb dalait
Magyarul mondja
Mintha fejbe rúgna
Aki angolul beszél az sokkal többet ér
Tapsold meg azt aki szembeköp
Tapsold meg és csak bólogass
Köszönjük szépen, köszönjük szépen
Aki angolul beszél az sokkal többet ér
Lassan véget ér a Harmadik Háború
Ha nem akarsz engem
Én sem akarlak
Lehet, hogy más vagyok,
De nem vagyok rosszabb

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait.