2014. június 1., vasárnap

Republic: Gyerek vagyok

Republic: Gyerek vagyok (dalszöveg)

"Gyerek vagyok és utcákon átszaladok
Gyerek vagyok és lányok szemében úszom el
És nem vagyok, ha nem kapok szerepet
Ebben a filmben csak magamat játszom el

Ez a város gyönyörű
Ezek a lányok szépek
Ez a város gyönyörű
Fáj, hogy részekben élek

Gyerek vagyok és korlátokon repülök
Gyerek vagyok és szobák mélyére vágyom
Hintában ülsz, én egy cukrászdában ülök
A hinta elszállt és érkezik az álom "

A dal ITT érhető el.

A Gyerek vagyok című dal a Hoppá-hoppá című lemezen található meg.

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait

Republic egy 1990-ben alakult magyar rockegyüttes. Minden évben hagyományosan március 15-én tartották a nagykoncertjüket, az első ilyen alkalom 1996-ban a Budapest Sportcsarnokban volt.