2013. március 11., hétfő

Muri Enikő: "Mit meg nem adnék egy igazi Republic koncertért...Cipővel."

Muri Enikő jéggé dermedt és potyogtak a könnyei.

"A mai napom átlagosan indult. Elindultam, hogy újra vizsgázzak KRESZ-ből. Viszonylag jó kedvem is volt, lazára vettem a figurát, nem izgultam. Mielőtt felszálltam volna a metróra, úgy döntöttem bemegyek a kedvenc kisboltomba, venni ezt-azt a hosszú napra. Azon gondolkodtam, milyen jó lenne úgy kijönni a vizsgáról, hogy na, ezt is letudtam, pedig hétfő van. Még egy kicsit mosolyogtam is magamban, jó kedvem lett tőle. De ami ezután következett, arra nem számítottam. A rádióban épp a 11 órási híreket mondták be. A hölgy a rádióban csak ennyit mondott: Cipő meghalt..." - kezdte az énekesnő

"Nem tudtam, hogy kell ilyenkor viselkedni, vagy egyáltalán egy boltban hogy kell ilyenkor reagálni. Az eladó lányok is egymásnak adták tovább a hírt, hogy: "Hallottad?"

Megállt bennem a levegő, és jéggé dermedtem. Észrevettem, hogy potyognak a könnyeim. Cipő egy olyan ember volt az életemben, akit mindig is tiszteltem, és tisztelni is fogok. Egyszerű ember, aki nagy utat tett meg a karrierjében, egy igazi példakép számomra. Rettentően tehetséges zenész volt, egy született muzsikus, akinek szövegeire órákig képes voltam bulizni, sírni...ÉLNI!"
- folytatta

Isten nyugosztaljon Téged, Te Drága Ember!

"Nagyon fog hiányozni a hangja. Emlékszem, a szüleim rendszeresen elvittek Gergelyiugornyára, a Tisza-partra, hogy együtt bulizzunk a Repül a bálnára és a számtalan pörgős dalaira. Gyerekként nem tudtam értékelni az élő zenét, nem úgy, mint most. Mit meg nem adnék egy igazi Republic koncertért...Cipővel.

A kedvenc dalom Tőle az Engedj közelebb. Sokszor segített már.. Most is.

A vizsgám végül sikerült, a kedvem egy picit jobb lett, de olyan, mintha egy családtagot veszítettem volna el. Cipő bennem is élt, és közelebb engedtem a kismadarat, de most hagynom kell elszállni. Isten nyugosztaljon Téged, Te Drága Ember!"
- zárta bejegyzését a tehetség.
Nyomj lent egy lájkot, ha bejön a dal.